Tilbage fra ferie

Hej allesammen.

Efter en skøn lille sommerferie er jeg nu tilbage her på bloggen. Håber I alle nyder ferien, selvom sommeren ikke ligefrem viser sig fra sin bedste side. I mellemtiden har jeg rejst lidt rundt omkring og også nået at slappe lidt af herhjemme. Derfor har jeg både fået og lavet en masse lækker mad. Følg med i de næste uger og se, hvad det er blevet til. Derudover kan jeg også lokke med et par indlæg fra gastronomiens højborg – det skønne Rom, hvor min veninde har ferieret og taget masser af billeder af al den skønne mad hun har fået dernede. Jeg selv har været på Madeira, hvor jeg har fået en masse skønne egnsretter – blandt andet en frygtelig grim dybhavsfisk, som til gengæld havde det fineste hvide kød, der smagte fantastisk. I år gik turen også til Berlin – men ærligt talt, så var kulturen meget mere interessant end det, der kom fra de tyske køkkener.

Anne

Leave a Reply

