Cupcakefabrikken

Forleden var jeg på cupcakefabrikken – en lille butik, hvor man kan lære at lave de flotte kager. Det var en rigtig hyggelig aften, hvor jeg og veninderne fik afløb for enhver trang til glimmer og blomster. Jeg har det sådan med cupcakes, at de mest af alt er flotte at se på – altså, de smager fint, men det er ikke nogen gastronomisk oplevelse i topklasse. Til gengæld er der noget særligt over at kreere en kage, som er så fin, at man næsten ikke nænner at spise den. Og jeg skal da ikke afvise, at jeg kunne komme til at købe mig nogle af de exceptionelt lækre værktøjer, som Julia fra Cupcakefabrikken diskede op med.
Forinden havde Julia lavet lækker frosting (glasur) og fondant (spiseligt modelervoks). Hun ville desværre ikke ud med opskriften, da hun har en bog på vej i foråret. Så jeg må selv i gang med at eksperimentere (eller måske bare vente til Julias gennemprøvede opskrifter kommer på gaden).

Leave a Reply

