Køkkenfryd rammer facebook – please like me! :-)

Kære alle jer, der gider at læse med her på bloggen.

Jeg har oprettet en side på facebook, hvor I kan følge med i alle de nyeste sager fra Køkkenfryd. Jeg håber I har lyst til at like siden – og I må selvfølgelig også meget gerne dele den, hvis I ellers synes, at den er dét værd.

På facebook får du et heads up, når der er nyt på bloggen og der kommer også lidt flere billeder af alt det, der er på vej. Og så er det lidt nemmere at smide en kommentar på facebooksiden end herinde, hvor navn og e-mail først skal opgives. Det kan jeg desværre ikke lave om, men nu har jeg gjort det lidt nemmere via facebook.

Linket får I her: http://www.facebook.com/Koekkenfryd – ellers kan I også tjekke højre side af Køkkenfryd, hvor der ligger en like-knap.

Vi ses derinde! Glæder mig til at se jer dér også. 🙂

Kh Anne

 

Leave a Reply

